Cenovnik tehničke podrške

Tehnička podrška je dostupna 24h, svakog dana u godini, nevezano za radno vreme - radnim danima, vikendom i praznicima ISKLJUČIVO PUTEM MAILA.

Telefoni preduzeća MyLogic, Viber i Skype kontakti nisu dostupni za tehničku podršku

CENE TEHNIČKE PODRŠKE ZAVISE OD STATUSA KORISNIKA (da li plaća mesečnu tehničku podršku ili ne) kao i od prioriteta zahteva.

Prioriteti reagovanja tehničke podrške na zahteve korisnika su sledeći:

1. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku i van radnog vremena - sa naznakom HITNO

2. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku radnog vremena - sa naznakom PRIORITET

3. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku radnog vremena - sa naznakom PODRŠKA

CENOVNIK TEHNIČKE PODRŠKE U ZAVISNOSTI OD PRIORITETA

1. HITNO
  • za korisnike koji plaćaju tehničku podršku: 20€ za započeti radni sat
  • za ostale korisnike: 40€ za započeti radni sat
  • pošalji mail HITNO
2. PRIORITET
  • za korisnike koji plaćaju tehničku podršku: 10€ za započeti radni sat
  • za ostale korisnike: 20€ za započeti radni sat
  • pošalji mail PRIORITET
3. PODRŠKA
  • za korisnike koji plaćaju tehničku podršku:uračunato u cenu
  • za ostale korisnike: 20€ za započeti radni sat
  • pošalji mail PODRŠKA

Plaćanje se vrši virmanski na osnovu računa preduzeća MyLogic u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu NBS na dan fakturisanja, ili doznakom na devizni račun preduzeća MyLogic za korisnike iz inostranstva.

Cene važe od 01.01.2018. godine.