Tehnička podrška je dostupna 24h, svakog dana u godini, nevezano za radno vreme - radnim danima, vikendom i praznicima ISKLJUČIVO PUTEM MAILA.
Telefoni preduzeća MyLogic, Viber i Skype kontakti nisu dostupni za tehničku podršku
CENE TEHNIČKE PODRŠKE ZAVISE OD STATUSA KORISNIKA (da li plaća mesečnu tehničku podršku ili ne) kao i od prioriteta zahteva.
Prioriteti reagovanja tehničke podrške na zahteve korisnika su sledeći:
1. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku i van radnog vremena - sa naznakom HITNO
2. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku radnog vremena - sa naznakom PRIORITET
3. zahtev za intervencijom ili konsultacijom upućen na mail: podrska@mylogic.co.rs u toku radnog vremena - sa naznakom PODRŠKA
CENOVNIK TEHNIČKE PODRŠKE U ZAVISNOSTI OD PRIORITETA
Plaćanje se vrši virmanski na osnovu računa preduzeća MyLogic u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu NBS na dan fakturisanja, ili doznakom na devizni račun preduzeća MyLogic za korisnike iz inostranstva.
Cene važe od 01.01.2018. godine.